Aprašymas
Bardahl Engine Flush yra tirpiklių ir lengvosios alyvos mišinys. Skalavimo alyva ištirpdys esamas nuosėdas, išlaisvins guminius vožtuvų pakėliklius, atlaisvins įstrigusius žiedus ir pašalins dumblą iš vožtuvų grandinės, chemiškai „sureguliuodama“ variklį. „Bardahl Engine Flush“ padeda išlaikyti šias nuosėdas suspensijoje, kol iš jų nutekės alyva. Bardahl „polinės traukos“ formulė metalinius paviršius padengia tvirta tepimo plėvele, kuri slopina tolesnį nuosėdų susidarymą.
Šis alyvos priedas išvalo variklio vidų.
Problema: lako gumos, anglis ir dumblas yra variklio veikimo šalutiniai produktai. Šios nuosėdos paprastai sulaiko karterio alyvą ir pašalinamos keičiant alyvą. Tačiau tam tikromis eksploatavimo sąlygomis arba retais tepalų išleidimo intervalais šios nuosėdos gali užpilti variklio alyvą ir sukelti lipnias dalis ir užsikimšti alyvos kanalus. Trumpos kelionės arba retas naudojimasis automobiliu padidina dumblo ir gumos susidarymą. Važiuojant aukšta temperatūra, pvz., traukiant priekabą, važiuojant kalnais ir sustojus mieste, susidaro daugiau lako ir anglies. Bet kuris iš šių vairavimo tipų gali susidaryti daugiau nuosėdų, nei gali atlaikyti jūsų variklio alyva. Pasiekus šį tašką, ant veleno, stūmoklių ir žiedų gali susidaryti nuosėdos, dėl kurių sumažės tarpai ir surišamos dalys bei priverstų jas nereguliuoti. Tai reiškia, kad variklis veikia netvarkingai – variklis nesuderintas. Mažos hidraulinių filtrų leistinos nuokrypos yra ypač pažeidžiamos, o užstrigę keltuvai reiškia greitą skirstomojo veleno susidėvėjimą.